10 January 2007

Jordan dan 3 lük

Ama bu sayıyı atarken , Bir basketbol efsanesi oldugu Chicago Bulls Forması yerine üzerinde takım elbise vardı..

İlkokulu bitirip Anadolu Lisesine girdiğim yıl İngilizce Hazırlık okumam gerekiyordu.
Sadece bir ders oldugundan okulun basketbol takımına yazıldım. Bir yandan hayatımda ilk defa başka bir dil öğrenirken bir yandan da sokakta maç yapmanın dışında bir spor dalı oldugunu fark etmiştim.

İngilizce bir kelime öğrendim diyelim, hemen gidip onun karşlığını dergilerde arayıp
sadece o kelimeyi okuyup sonra sadece o kelimeyi türkçe ye çevirip etrafımdakilere İngilizce bildiğimi ispat etmek en büyük zevkimdi.

O sıralarda Denis Rodman , Scottie Pipen ve Majesteleri bir kasırga gibi esiyordu..
Chicago onune geleni darma duman ediyordu..

Uçan adam benim için bir insandan mutlaka daha fazlası idi..
Eren için de muhakkak büyük anlam taşıyordu.

Eren de ben gibi Zonguldak ta okuyordu. 8 yaşında bağırsak kanseri olmuş
yoğun ilaç tedavisi ile bunu yenmeyi başarmış, daha sonra da ilaçların yan etkisi ile
2 yıl içinde zayıf bünyesi lösemiye yakalanmıştı..

Lösemi hastası olan Eren ona %98 oranında uyan ilik naklinden önce Doktorların ne
istiyosun sorusuna onun forması diyerek cevap vermiş.

İmzalı Forma geldi..
Üzerindeki not:"Sevgili Eren. Basketbolu ve beni çok seviyormuşsun. Bu mektup biraz geç oldu galiba. Biliyorum ki iyi ve kötü günlerin olmuş. Basketbolda senin gibi taraftarlara ihtiyaç var. Her zaman benim dualarımda olacaksın. Arkadaşın Jordan"

Eren şu anda biraz uzakta ama bu notun onun tarafından okunduğuna inanıyorum..

No comments: