02 February 2008

Cek Nikilsinı izlemek bir mucizeye tanıklık etmektir.

Bucket List. Türkçe Adıyla Şimdi ya da Asla.

Jack Nicholson Edward Cole Adında, hemen hemen istediği her şeyi yapabilecek kadar zengin, ama pek fazla seveni olmayan bir iş adamını oynuyor.Morgan Freeman da ailesinin çok sevdiği fakir bir tamirciyi, Carter Chambers'ı
canlandırıyor.

İki zıt karaketerin hayatı Edward Cole un hastanesinde çakışıyor. Edward Cole kendi koyduğu "Her oda da 2 kişi olacak, istisna yok" kuralını çiyneyemiyor.Hastanenin sahibi de olsa Tamirci Chambers la kalmak zorunda.

Ve daha sonra 2 usta nın oyunculuk adı verilen sihirini içmeye başlıyorsunuz.

Film 6 ila 1 sene arası ömrü kalan bu 2 ihtiyarın, kalan zamanlarını en çok yapmak istedikleri bir liste yapıp, yaptıkları işlerin üzerini karalamasıyla devam ödüyor.
Tabi ki hesaplar Cole'dan.

Durun sizi biraz daha tahrik edeyim. :)

Bir Mucize oluyor ve Hayatta kalmaya devam ediyorlar mı?
Ölüyolar mı?
İkiside mi ölmüyor?
Yolculuk Esnasında Sizce Neler Oluyor?

Çoğusunun Seyirlik olarak nitelendireceği ve bence Jack Nicholson'a En iyi erkek heykelciğinin gitmesi gereken bir film, zira Morgan Freeman kadar büyük bir ustanın yanında dahi nasıl etkileyeci bir oyuncu olduğunu bağıra bağıra ispat etmiş durumda.

Bir iki deneme yapalım ve bunu daha iyi anlıyın.

Doktor Geliyor ve Bir anda size "6 ay en fazla 1 sene ömrün kaldı." dedi.
ve sen Çok zenginsin, harika bir hayatın var. Yanında sevdiğin bir kimse yok.

Nasıl Oynarsın? O 1 2 saniye de ne yaparak bu durumdaki birinin reaksiyonunu verirsin
Yüzün nasıl olmalı. Nasıl İfade etmelisin?.

Sanki Jack Nicholson ın oyunculuğu Kağıdın arkasındaki doğru cevap gibi kendini ispatlayıveriyor.

Dramayı Komedi filmi tadına yüksek sesle ulaşacağınız güzel bir resim.

Bu arada 6 ay sonra öleceğinizi bilseydiniz..
Sizin Listenizde Neler Olurdu?

Benimkisi şu şekilde :)

1) Hamama Giderdim
2) Kaplıcaya Giderdim
3) Spaya Giderdim
4) Zonguldaka giderdim. Çocukluğumu hayal ederdim. Ordaki çocuklara nasihat ederdim.(Zaman hızlı geçiyor felan.. Anlatanı çok mutlu eden, Dşnleyeni sıkan türden)
5) Kendime Herkesin Kolayca Gelebileceği bir mezarlık bulup Kazardım. Geriye sadece gömülmek kalırdı. Onun içine hayattayken girip orda bi süre kalırdım.
6) Fenerbahçenin A takımı ile hastalığımı bahane edip resim çektirirdim. Onlarla sadece bir kere beraber antreman yapma isteğimi sunardım.
7) Hacca Giderdim.
8) Paraşütle Atlardım. (Bunu son ay yapardım.)
9) Tatilyada 2 kişinin öldüğü ve bu yüzden yasaklanan oyuncaka binerdim
10) Gondola binerdim.
11) Blogumdaki moderationı kaldırırdım.
12) 1 kilo baklva yı tek başıma yerdim
13) Çok Dövemek isteyim de çok çeşitli nedenlerden dolayı dövmediğim 2 3 kişiyi öldürene kadar döverdim. Sonra da onları affederdim.
14) Buraya Henuz 6 Ay sonra öleceğim kesin olarak tıbben Belli olmadığın için yazamadığım şeyleri yazardım. :))


Bu arada öleceğinizin daha önceden bilinmesi hem kötü hem de iyi bir şey ..
Belki de yukardakileri yapacak 6 ayım hiç olmayacak. Özellikle 11. maddeyi ve sonrakileri. Ama ben yine de daha önceden bilmek istemezdim.


Filmi bence bir kere de bu muhasebeyi yapmak açısından izlemek gerekir.

No comments: