21 July 2007

Bize Temizlik Yapmaya GEL-Mİ-YİN!!!!!

Genelde hafta içi evde olmam, genelde hafta sonu da evde olmam.
Genelde okulda, işte yada dışarda olurum. Lakin!!
evin temizlenmesinden nefret etmeme ragmen arkadas;
ne zaman ev temizlense, o zaman evde oluyorum.

Burada itiraf ediyorum!!!!

Süpürgeden çıkan "vuuuuvuvuuuhhhh" sesine kıl oluyorum.
Osman bu perdeleri yıkadık merdiven yok, seninde boyun uzun
Perdeleri Asar mısın? sorusuna "tabi tabi ,EVET hemen asarım, ne olacak ki.."
cevabını vermeyi hiç sevmiyorum :(

Evet dedikten sonra "bu kağıtları da köşelere koyacan ha" hatırlatmasından nefret ediyorum.
Ya kolumu kaldırınca ellerime kan gitmiyo.
Çok agrıyo kollarım.
ama bunları anlıyan yok ki

Zira;
Ben boyle dersem hemen, aa bi perdeleri asamadı kocaman cocuk olmus diyecekler..

Bide şunu anlamıyorum ..
biz temizlik işlerini neden outsource ediyoruz. ya!!

Heyy.!!!
Ananemin zamanında bolemiydi.

Outsource etsek neyse, projeyi ogrenmek için inhouse kaynak kullanıyoruz
(o da yine ben)
Osman perdeleri as, jif bitmiş jif al, ..
hayret bişey ya..

Ya bişey değil, habersiz dışarı çıkınca azar işitiyorum :)
Hayatımda iki gün gördüğüm bi arkadaş bana, ben sana dışarı gitçeğini bilsem pazı aldırırdım. Niye haber vermedin diye azarlıyo :(

Çok üzülüyorum ama :)
Nerde bu devlet. Bakın ayağınızı denk alın. :)
Genç Parti ye oy atarım bak!
Mazot 1 ytl olur, ondan sonra maaşınızın yarısı vergi olarak gider :)
beyfendi sözmü kesmeyin bak,
Hıcal Uluç'la Meclis araştıma komisyonunu göreve çağıracam..

Sayın Kırca sizde bişey dermisiniz, buraya ben taa erzincan dan geldim :)
Lütfen rica ediyorum ya :)

Sağlıcakla :)
Mutlu..

1 comment:

Fatih Batuk said...

Normal bi Pazar günü..
Arkadas temizlik için gaza getirmeye çalisiyo..
(ark)- Ya su eve bi el atalim Ben burayi alayim sen surayi al. fatih sen de koridoru bi halletsen
(ben)- tamam abi ben bi ayar çekerim oraya

(1 hafta sonra...)
(Ark)- Ya fatih su koridor vardi senin
(ben)- Hadi yaa unutmusum bak.. tamam abi ben halletcem

(1 ay sonra)
(Ark) - beyler bi el atalim yine su eve iyice zivanada çikti. Ben burayi alayim. Sen nereyi alcaksin Fatih?
(ben) - Ben koridoru alayim abi yine
(Ark) - [..biiiip..]

:D :D

..the end..