17 September 2014

çoban

Ben fakir bir çobanım
Zengin sevdalarım
Sonsuz hayallerim
Herkesle paylaşabildiğim yeşilim var
Ben fakir bir çobanım
En sevgili kabem var
Mesnevim
Sehnamem
Kutatgu Biligim var
Ben fakir bir çobanım
Omuzlarında yukseldiğim kahramanlarım var
Harezmim, Mevlanam, Farabim
Hayyamim, Aksemseddinim var.
Yunus Emre evvelim
Ulubatli Hasan benim
Malazgirt, Bedir, Mohaç hepsi benim
Ben fakir bir çobanım
Bitmeyen hayallerim
Sınırsız ozgurluklerim
Tükenmeyecek tutkularım var
Ben fakir bir çobanım
Gökkuşağı benim
Hava benim
Su benim
şelaleler ırmaklar benim
Güneş ve Yıldızlar benim
hepsinden de ote
Kimselerin adını bile bilemediği çiçeklerim var
Ben fakir bir çobanım
kalıcı degilim
iki kapılı hana
elim bos geldim
biraz durup
çok sevip
zenginliklierimle gideceğim


--
Osman Sebati CAM

No comments: